czwartek, 20 września 2012

Renowacja

Ocenialnia przechodzi teraz renowację, więc jest chwilowo zamknięta. Zostanie zmieniony wygląd bloga, zmienią się zakładki, a także adres... I w ogóle będzie świeżej. W związku z tym prosimy o cierpliwość, gdyż nie wiemy (ja i Dafne), kiedy odświeżanie dobiegnie końca. O zmianie adresu oczywiście poinformujemy tutaj, także zachęcam do zaglądania co jakiś czas. ;) 
Na bieżąco będziemy także informować o postępie prac.

UWAGA!
Rekrutacja jest wciąż otwarta!
Poszukujemy nowych członków do załogi - liczba miejsc nieograniczona. Zgłoszenia wraz z danymi:
1) Imię;
2) Wiek;
3) Numer Gadu-Gadu;
4) Adres bloga (jeśli takowego posiadasz);
5) Doświadczenie w ocenianiu;
6) Dlaczego właśnie nasza ocenialnia;
prosimy wysyłać na adres mailowy olympianis@vp.pl.

Czekamy i pozdrawiamy cieplutko! ;)

Drina i Dafne

8 komentarzy:

  1. A mam siedzieć z założonymi rękami? To nie dla mnie. :P
    Drina

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za egoizm ale co z Blogami które zgłosiły się do kolejki przed zamknięciem ocenenialni ale nie zostały ocenenione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaną one ocenione, gdy tylko ocenialnia powróci. :)
      Drina

      Usuń
  3. Wiedziałam ,że to nie koniec! Wiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko i wyłącznie dzięki Drinie (lub przez Drinę ;>).

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Powróciłam z wakacji i, zgodnie z prośbą, chciałabym się zadeklarować. Co prawda widzę, iż blog przechodzi renowacje, jednak, o ile pamiętam, przed zamknięciem ocenialni mój blog (sukcesja-chiyo.blogpot.com) znajdował się w kolejce Driny. Jeśli dobrze pamiętam, chciałabym, aby tam pozostał. A jeśli nie - cóż, byłabym wdzięczna, gdyby się w niej znalazł już po otwarciu. Co najwyżej, jeśli Drina nie zamierza podejmować się owego bloga oceny, zaczekam na otwarcie oraz przybycie jakichś nowych oceniających i wtedy podejmę decyzję.
    Życzę powodzenia w renowacjach i pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Mój blog znajduje się w kolejce Driny, ale chciałabym zrezygnować z oceny.
    Adres to w-azylu.blogspot.com
    Pozdrawiam, Moire

    OdpowiedzUsuń